середа, 20 травня 2015 р.

Майбутнє ресторанного бізнесу у надійних руках

Сфера обслуговування – річ  дуже  делікатна. Це очевидно… Адже кожному приємно, завітавши  до кафе чи ресторану, отримати  якісне  обслуговування, яке задовольнить найвибагливіший смак.  Усім відомо,  що не лише  цінова  політика  та смачні страви приваблюють відвідувачів і створюють позитивний імідж закладу  харчування, а й ввічливий висококваліфікований персонал.  А шлях до високої кваліфікації починається ще зі студентських років.
7 травня у Херсонському кооперативному економіко-правовому коледжі відбувся професійний конкурс «Фахівець ресторанного сервісу», у якому взяли участь студенти першого та другого курсів спеціальності «Ресторанне обслуговування». Незважаючи на  короткий термін  навчання, команди продемонстрували  свої професійні знання та вміння на досить високому рівні.
Глядачам  було  цікаво спостерігати за конкурсантами під час виконання завдання  «Спритний офіціант», у ході якого необхідно було виконати сервірування столу  до випускного вечора на дві персони.

Захоплюватися змусив глядачів наступний конкурс. Скількома видами декорування столу  серветками ви володієте? Питання риторичне… Тільки не для наших студентів-рестораторів, які знають багато способів здивувати відвідувачів. Свої  уміння  вони і виявили у наступному  конкурсі «Серветка як елемент сервірування столу», під час якого протягом п’яти  хвилин склали значну кількість серветок, різних за формою  та складністю.
 Під час презентації домашнього завдання  з приготування фірмового десерту команди  представили на відео його поетапне приготування, а також готову страву, яку глядачі оцінювали бурхливими оплесками.
Виконуючи наступне завдання конкурсу, в якому слід було підібрати посуд та прибори для подавання і споживання різних видів страв, команди вкотре продемонстрували  свої  професійні  здібності.
Після завершення конкурсної програми журі дійшло до висновку, що переможених немає, а це означає, що перемогли дружба і командний дух, творчий підхід і професійна майстерність.

Циклова комісія ресторанного обслуговування

Немає коментарів:

Дописати коментар