четвер, 9 лютого 2017 р.

А чи знаєте Ви як захистити свої права споживача?


 Щодня кожен із нас купує певні товари або послуги, але чи знаємо ми – споживачі свої права? Чи вміємо їх захищати і відстоювати?   На жаль часто саме необізнаність у таких питаннях сприяє порушенню наших прав.

 Викладачі та студенти  спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» разом зі Сніговою І.А. вирішили допомогти охочим зорієнтуватися у широкому колі питань захисту прав споживачів і створили презентацію-тренінг. Відвідувачі заходу дізналися як діяти у разі придбання неякісного товару, який якісний товар можна повернути, а який ні, що таке гарантійний термін експлуатації та які умови виконання безкоштовних ремонтних робіт.

 Деякі цікаві факти стали новиною для присутніх. Наприклад, чи знаєте Ви, що втрачений касовий чек може бути відновлений торгівельним підприємством за заявою покупця, а у разі поломки габаритного товару  вагою (5кг. і більше) на гарантійному терміні, його  до сервісної служби має  бути доставлено за  кошти продавця.

 Якщо ремонт затягнувся більше ніж на 14 днів, ви маєте право на час ремонту отримати в сервісному центрі аналогічний товар, або вам сплатять неустойку у розмірі 1% вартості товару за кожен день затримки.

 Запрошуємо всіх, хто зацікавився, на наступні тренінги «Захисти свої права споживача». Ви станете обізнаним покупцем, зможете   поставити питання, які вас турбують, розібрати типові ситуації з життя, а в подальшому захистити себе, рідних і друзів!

Немає коментарів:

Дописати коментар