07 вересня 2015

Вдалий старт!

Ось і літо минуло. І пора знову навчатися, працювати, не висипатися. Але скільки корисного і цікавого знаходиться за дверима навчальних кабінетів і компютерних аудиторій!
От і студенти спеціальності «Маркетингова діяльність» Херсонського кооперативного економіко-правового коледжу з 1 по 4 вересня почали отримувати знання зі своєї майбутньої професії під час навчальної практики «Вступ до фаху». Крім навчальних занять, наші студенти ходили на екскурсії до торгового центру, брали участь у цікавих і корисних заходах, зустрічалися з випускниками навчального закладу.

Зокрема майбутні маркетологи  відвідали ТРЦ «Фабрика». Під час цієї екскурсії  вони ознайомилися з сучасними тенденціями трейд-маркетингу на вітчизняних підприємствах торгівлі, засобами реклами і товарної викладки, функціональними обов’язками маркетолога.






Майбутні маркетологи діляться своїми враженнями про практику
Бутко Дар'я: «До початку навчальної практики «Вступ до фаху» я розуміла, що моя спеціальність дуже тісно пов’язана з рекламою, яка прискорює продаж. І це все, що я знала про маркетинг. Проте після тижня навчання впевнено можу сказати, що маркетолог  - це фахівець  з широким кругозором, який добре розуміється на товарознавстві, рекламі, психології, економіці, а тому є незамінним фахівцем на будь-якому підприємстві незалежно від форми власності та виду діяльності.»
Устянівська Дар'я: «Я зрозуміла, що спеціальність «Маркетингова діяльність» – це моє покликання. Адже це найпрестижніша та найперспективніша професія на сучасному ринку праці».
Юненко Світлана: «Ще до вступу до Херсонського кооперативного коледжу мене  цікавили такі питання: «Чому одні товари та послуги стають популярними та продаються на ринку краще, ніж інші? Як виробник створює бренд?» І тільки після навчальної практики мені стало зрозуміло, що всі питання, які мене цікавили, вивчає маркетинг. Я вірю, що в майбутньому стану висококваліфікованим маркетологом.»
Фютак Наталя: «Більш детально дізнавшись у коледжі, хто такий маркетолог, я зрозуміла, що ця професія для мене. Адже, по суті, мій характер і вміння знаходити спільну мову з людьми – це ті особисті якості маркетолога, завдяки яким  він здійснює свої професійні обов’язки. Коли ми ходили на екскурсію до ТРЦ «Фабрика», то вже помічали різноманітні маркетингові «ходи», на які раніше ніколи не звертали уваги. Попереду два роки навчання, і я впевнена, що ще багато дізнаюсь нового й цікавого.»
Чорна Любов: «Розуміння професії «маркетолог» після навчальної практики у мене повністю змінилося. Бо це той фахівець, який  схильний до творчої діяльності, вміє спілкуватися, стресостійкий, стриманий, прагне до лідерства та нововведень. Професійні якості маркетолога поєднують у собі знання з товарознавства, економіки та психології, а тому цей фахівець є потрібним  на будь-якому підприємстві.»
Марухненко Ангеліна: «Коли я обирала свою майбутню професію, то думала, що маркетолог – це той, хто створює рекламу, знаходить різні шляхи збуту товару, думає над тим, як збільшити прибуток компанії. Але тепер я зрозуміла,  що це лише частина маркетингових функцій, адже є й інші, наприклад, розробка нових товарів, товарної марки, бренду, рекламної кампанії, іміджу, визначення цін, вивчення потреб споживачів, моніторинг конкурентів, постачальників та ін.»
Фуфрей Діана: «Найбільше під час навчальної практики мені сподобалося те, що я почала розуміти, чим конкретно займаються маркетологи. Адже моя майбутня  професія є досить модною, цікавою і необхідною  на підприємстві. Для того, щоб стати хорошим маркетологом, мені ще треба дуже багато усього вивчити, сформувати у собі лідерські якості, набути комунікативних навичок, але попереду у мене ще два роки.»

Немає коментарів:

Дописати коментар