20 листопада 2015

Спільне засідання гуртків «Маркетинг-мікс» та «Концепція успіху»

 Набуваючи практичного досвіду під час проходження виробничої практики, студенти коледжу стають більш відповідальними та професійно зацікавленими, оскільки усвідомлюють важливість ролі фахівця на робочому місці.

Студенти розкривають проблемне питання
 Практиканти не лише виконують свої функціональні обов’язки відповідно до обраного фаху, але й переймаються виробничими  проблемами, що виникають на підприємстві. Не винятком стали і студенти спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність» Херсонського кооперативного економіко-правового коледжу.


 На спільному засіданні гуртків «Маркетинг-мікс» та «Концепція успіху» вирішили обговорити способи подолання виробничої проблеми «Зниження попиту на окремі види кондитерських товарів (зокрема на печиво «Наполеон»)».

 Майбутні товарознавці – члени гуртка «Концепція успіху» - провели органолептичну оцінку якості печива «Наполеон», проаналізували роботу підприємства з постачальниками та визначили рівень ефективності викладки даного товару.

Органолептична оцінка якості печива «Наполеон»
 У свою чергу, студенти спеціальності «Маркетингова діяльність» - члени гуртка «Маркетинг-мікс» - дослідили ефективність використання засобів просування товарів, якість проведення ринкових досліджень та розкрили слабкі й сильні сторони торговельного підприємства методом SWOT-аналізу.

Обговорення маркетингових ходів
 Далі гуртківці за допомогою «мозкового штурму»  обрали ті заходи, які є найбільш економічно доцільними для даного підприємства торгівлі і  аргументовано рекомендували дотримуватися корпоративного стилю мережі закладів торгівлі, структури проведення рекламної кампанії, підвищувати рівень комунікаційних навичок персоналу в роботі з покупцями, вести облік «середнього чеку» на цьому підприємстві.

Пропозиції від студентів групи М-291
 У цілому проведене спільне засідання  гуртківців ще раз довело, що командний дух і тісна співпраця майбутніх фахівців дає змогу не лише вирішити будь-яке проблемне питання, а й отримати  нові знання та поділитися професійним досвідом.

Керівники гуртків
викладач маркетингу Яшина І.М.
та викладач товарознавчих дисциплін Ємець Н.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар