Набуваючи практичного досвіду під час проходження виробничої практики, студенти коледжу стають більш відповідальними та професійно зацікавленими, оскільки усвідомлюють важливість ролі фахівця на робочому місці.
![]() |
Студенти розкривають проблемне питання |
Практиканти не лише виконують свої функціональні обов’язки відповідно до обраного фаху, але й переймаються виробничими проблемами, що виникають на підприємстві. Не винятком стали і студенти спеціальності «Товарознавство та комерційна діяльність» Херсонського кооперативного економіко-правового коледжу.
На спільному засіданні гуртків «Маркетинг-мікс» та «Концепція успіху» вирішили обговорити способи подолання виробничої проблеми «Зниження попиту на окремі види кондитерських товарів (зокрема на печиво «Наполеон»)».
Майбутні товарознавці – члени гуртка «Концепція успіху» - провели органолептичну оцінку якості печива «Наполеон», проаналізували роботу підприємства з постачальниками та визначили рівень ефективності викладки даного товару.
![]() |
Органолептична оцінка якості печива «Наполеон» |
У свою чергу, студенти спеціальності «Маркетингова діяльність» - члени гуртка «Маркетинг-мікс» - дослідили ефективність використання засобів просування товарів, якість проведення ринкових досліджень та розкрили слабкі й сильні сторони торговельного підприємства методом SWOT-аналізу.
![]() |
Обговорення маркетингових ходів |
Далі гуртківці за допомогою «мозкового штурму» обрали ті заходи, які є найбільш економічно доцільними для даного підприємства торгівлі і аргументовано рекомендували дотримуватися корпоративного стилю мережі закладів торгівлі, структури проведення рекламної кампанії, підвищувати рівень комунікаційних навичок персоналу в роботі з покупцями, вести облік «середнього чеку» на цьому підприємстві.
![]() |
Пропозиції від студентів групи М-291 |
У цілому проведене спільне засідання гуртківців ще раз довело, що командний дух і тісна співпраця майбутніх фахівців дає змогу не лише вирішити будь-яке проблемне питання, а й отримати нові знання та поділитися професійним досвідом.
Керівники гуртків
викладач маркетингу Яшина І.М.
та викладач товарознавчих дисциплін Ємець Н.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар