понеділок, 4 червня 2018 р.

Інтерв'ю з випускницею 2017 року спеціальності “Маркетинг”


Вже сьогодні ні для кого не секрет, що прибуток бізнесу залежить від того, як задовольняються потреби споживача. Якщо споживач задоволений обслуговуванням, товаром, послугою, ціною та іншими атрибутами, то він залишить свої гроші на підприємстві і наступного разу прийде вже не сам, а й приведе інших. Якщо ж навпаки, то підприємство втрачає свій дохід і отримує негативний відгук, що сприяє відтоку потенційних покупців.

У коледжі на спеціальності “Маркетинг” студентам дають комплексні знання та вміння з ефективного ведення маркетингової діяльності, яка й полягає у тому, щоб задовольняти потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. Справжнім маркетологом може бути лише той, хто від усієї душі полюбив цю професію, проникся нею та готовий до подальшого саморозвитку й вдосконалення.
Саме такою людиною і є наша випускниця спеціальності “Маркетинг” – Пісоченко Вікторія, яка закінчила коледж у 2017 році (лише рік назад), а сьогодні вже керівник відділу маркетингу ТОВ “Авіон+”, що має на своєму балансі десять магазинів та близько десяти закладів ресторанного господарства.


Автор: Вікторіє, як Ви приймали рішення щодо навчання у коледжі? Це було спонтанне рішення чи Ви довго думали? Чому саме наш коледж, чому спеціальність “Маркетинг”? Чи не жалкуєте про своє рішення?

Вікторія: З самого дитинства моїм улюбленим заняттям було малювання. Тому майбутню професію я шукала творчу. Хотіла спочатку бути дизайнером ландшафту та інтер'єру – це взагалі була моя мрія з дитинства. Проте, навчальних закладів із цієї спеціальності у нашому місті не має. Тому я почала шукати іншу спеціальність для себе. І зовсім випадково в Інтернеті я знайшла Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж, де з’явилася нова спеціальність – МАРКЕТИНГ. І тоді я вирішила піти на День відкритих дверей, щоб більш детальніше дізнатися про цю спеціальність. Після цього, я чітко зрозуміла, що маркетинг – це те, що мені потрібно! З одного боку – творча спеціальність, а з іншого – сучасна та добре оплачувана. Після вступу до коледжу я ні разу не жалкувала про своє рішення! Бо маркетинг  став частиною мого життя!

Автор: Вікторіє, поділіться, будь ласка, своїми враженнями про навчання у коледжі? Якою Ви були студенткою?

Вікторія: Коледж дав мені дуже якісні знання та вміння в усіх сферах. У коледжі, окрім відмінного навчання,  я була ще секретарем Студентської ради, заступником старости, займалася профорієнтаційною діяльністю, була активною учасницею гуртка «Маркетинг-мікс»,а також брала участь у науково-пошуковій конференції «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства», на якій зайняла ІІ місце у коледжі та була запрошена на всеукраїнську конференцію, що відбулася у м. Полтава.

Автор: Чи відразу вдалося отримати роботу за фахом?

Вікторія: Ні, не відразу, десь через 9 місяців після закінчення коледжу. Я шукала роботу за фахом, а те, що мені пропонували – це лише десята частина роботи маркетолога. Мені іноді навіть здавалося, що я ніколи не знайду роботу, яка буде мене задовольняти. На той час усі мої одногрупники вже були працевлаштовані, окрім мене. Я навіть близько місяця працювала у рекламному агентстві, однак та робота, яку мені доводилося виконувати, для мене була досить нудною і нецікавою, тому відпрацювавши місяць, я твердо вирішила піти і шукати те, що до душі. А сьогодні я вже маю роботу, яка мені дуже подобається, спочатку була фахівцем з Інтернет-просування, а тепер на цьому ж підприємстві займаю посаду керівника відділу маркетингу.

Автор: Як Ви вважаєте, на що звертає увагу роботодавець у першу чергу?

Вікторія: Звісно, роботодавця цікавить навчальний заклад, який ти закінчив та те, як ти навчався. Перші питання, які зазвичай  ставить роботодавець: «Що Ви можете розповісти про себе? Чим Ви займалися у навчальному закладі крім навчання?» Після відповідей на ці питання – роботодавець розуміє, хто ти є,  які у тебе цілі, характер тощо.

Автор: Вікторіє, що Ви побажаєте нашим студентам, які сьогодні навчаються у коледжі на спеціальності «Маркетинг»?

Вікторія: Вам дуже пощастило у тому, що Ви навчаєтеся на найбільш перспективній, на мою думку, спеціальності. Якщо цікавитися нею, вчити те, що Вам викладають та зайняти небайдужу позицію у навчанні та позаурочному житті, проявляти ініціативу, то у Вас все вийде. Ви отримаєте не лише цікаву роботу, а й високооплачувану. Головне не лінитися і постійно вдосконалюватися та саморозвиватися, бо маркетинг не любить лінивих та безініціативних. Щиро бажаю Вам стати Гуру з маркетингу!

Автор: Які настанови дасте абітурієнтам, які проявили бажання навчатися на спеціальності “Маркетинг"?

Вікторія: Беріть участь усюди, що пропонує Вам коледж! Це величезний досвід, який стане Вам у нагоді! Розвивайтеся у різних напрямах! Не бійтеся відкривати для себе щось нове. Якщо зараз не виходить, то згодом обов'язково все вийде, бо недаремно кажуть: «Вода й камінь точить». Наполегливості та натхнення Вам!

Автор: Дякуємо Вам, Вікторіє, за ваші теплі слова,  побажання та настанови! Щиро бажаємо досягнути ще більших успіхів у професійній кар'єрі, розкрити весь свій внутрішній потенціал та отримувати достойну заробітну плату! Віримо, що стіни коледжу завжди будуть для Вас найріднішими, настанови директора та викладачів - найтеплішими, а спогади про навчання у коледжі - вічними!

Викладач
циклової комісії товарознавчих дисциплін,
ресторанного обслуговування та маркетингу,
к.е.н. Ірина Яшина

Немає коментарів:

Дописати коментар