26 жовтня 2020

Маркетинг – це цікаво!


Нещодавно вони були учнями шкіл, вивчали шкільну програму, а сьогодні – вже з радістю поринули у світ маркетингу.

Для студентів 1 курсу спеціальності «Маркетинг» дисципліна «Навчальна практика. Вступ до фаху» розпочалася зі знайомства один із одним, адже вміння презентувати себе та демонструвати навички публічного виступу - це те, що обов'язково знадобиться у професії маркетолога.



Вміння долати різноманітні бар'єри в комунікаційному процесі- це перша перемога над своїми особистими страхами.

Недарма у свій час давньогрецький філософ Сократ зазначив:

"Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе".

Тож студенти спеціальності "Маркетинг" вже з перших днів розвивають власні комунікативні навички, вивчають основи вербального та невербального спілкування.  Розвивають студенти й креативне мислення, адже маркетологце фахівець, який повинен постійно щось створювати нове, шукати шляхи виходу із будь-яких виробничих ситуацій, впроваджувати та вдосконалювати різноманітні методи та способи діяльності.

Дуже важливим у маркетингу є напрям психології, оскільки фахівці з маркетингу вивчають потреби споживачів та розробляють ефективний комплекс маркетингових заходів щодо їх задоволення. Для того, щоб зрозуміти інших, потрібно спочатку розібратися у собі. Тож при виконанні творчого завдання: «Щоб я написав на власній білій футболці, що відображало б мою сутність, концепцію поведінки та світогляд», студенти продемонстрували неабиякий ентузіазм та креативність, а Тестін Володимир навіть втілив авторський дизайнерський задум на власному одязі.


За допомогою гри: "Територія маркетингу" студенти мали змогу ознайомитися з особливостями маркетингової діяльності та випробувати себе у різних професіях маркетолога: логіста, продакт-менеджера, рекламного агента, маркетолога, підприємця та ін.


В умовах дистанційного навчання дисципліна «Вступ до фаху» проходить за допомогою платформи Zoom, але це в жодному разі не знижує зацікавленості студентів до освіти та самоосвіти, адже вони напрацьовують навички проектної онлайн-роботи, демонстрації презентацій та навіть  зустрічаються з роботодавцями. Відтак, нещодавно відбулася онлайн-зустріч з маркетологами ТМ «Кібернетики» (які є випускниками нашого коледжу – Коваль Ліна та Заїка Катерина). Студенти мали можливість не лише почути від практикуючих фахівців про особливості онлайн- та офлайн-маркетингу, а й побувати на онлайн-екскурсії в офісі компанії, який облаштований сучасним обладнанням та затишним інтер’єром робочих місць фахівців.  Під час онлайн-екскурсії зустріли ще двох випускниць нашого коледжу спеціальності «Маркетинг», які працюють на посаді інтернет-маркетолога – Жукову Ганну та Матляк Анастасію.


Наразі, студенти чітко для себе визначилися у тому, куди рухатися далі та що в собі розвивати, адже професія маркетолога має широку спеціалізацію. Фахівці можуть розвивати себе у різних напрямах:

  • організаторських (івент-маркетолог, директор з маркетингу),
  • креативних (бренд-маркетолог, дизайнер, веб-дизайнер, тренд-маркетолог), 
  • віртуальних (діджитал-маркетолог, онлайн-маркетолог, SMM-маркетолог, копірайтер, контент-менеджер),
  • аналітичних (маркетолог-економіст, маркетолог-аналітик) та ін.

Адміністрація та викладачі Херсонського кооперативного економіко-правового коледжу бажають студентам не втрачати ентузіазму, з перших днів навчання ставити цілі, працювати над собою та вдало дійти до професійного фінішу!


ХКЕПК → Якісна освіта – гарантія успішного працевлаштування!


Викладач Ірина Яшина

Немає коментарів:

Дописати коментар