01 грудня 2020

Слово надається випускникам


До коледжу я вступила в 2015 році. А обрала його тому, що він був найкращим серед усього списку навчальних закладів, що пропонували освітні послуги для випускників 9 класу.

Ознайомившись із переліком професій, які можна було здобути в коледжі, я зрозуміла, що, обравши  будь-яку, буду затребуваною в примхливому  сьогоденні, адже всі вони були і  є актуальними. Але мою увагу привернула професія, яка на той момент була для мене абсолютною загадкою: що таке маркетинг, чим займаються маркетологи, кому і навіщо все це потрібно... Знайшовши відповіді на всі ці запитання, усвідомила: мене приваблює сфера маркетингу, у мене є ідеї, які я зможу реалізувати в майбутньому! І найголовніше: я хочу отримати професію саме в Херсонському кооперативному економіко-правовому коледжі!

Зажди з нетерпінням очікувала практичних занять із маркетингу. Згадую, як ми приходили в наш навчальний магазин, обирали будь-який товар і придумували для нього рекламну кампанію. Або ж самі презентували товари, виступаючи перед одногрупниками.

Після закінчення коледжу я одразу влаштувалася на посаду помічника маркетолога в магазині 33м². Перший рік роботи був дуже насиченим на професійні злети і падіння, тому що я відчувала в собі неабиякий потенціал і не хотіла бути просто помічником маркетолога. Мені хотілося більшого, але потрібно було витримати конкуренцію. А це не просто, у першу чергу, психологічно. Скажу відверто: іноді опускалися руки, здавалося, що не зможу вистояти, що бракує креативності… Але через два місяці цілеспрямованої праці я стала рекламщиком, а  еще через пів року - маркетологом BTL, який  займається акціонуванням усієї мережі 33м².  Відпрацювавши на цій посаді  майже рік і здобувши чималий досвід,  я усвідомила, що готова рухатися далі до вершин своєї професії, що посада BTL-маркетолога мене вже не влаштовує. Ще через місяць я отримала нове призначення – начальник відділу маркетингу компанії «МАК МОНОПОЛІЯ».

Працюючи більше двох років у сфері маркетингу, розумію, що треба постійно розвиватися, працювати над підвищенням  професійного та інтелектуального рівнів. Зараз, наприклад, усвідомлюю, що треба більше приділяти уваги  Digital-маркетингу, оскільки більша частина реклами нині переходить в онлайн-ресурси. І я обов’язково з цим впораюся, бо хочу іти в ногу з часом.

Усім студентам бажаю завзято вивчати професійні дисципліни, пам’ятаючи, що вони є основою успішної кар’єри; не боятися конкуренції, бути впевненими в собі, адже якщо людина володіє певними знаннями, вона зможе витримати будь-яку конкуренцію, незважаючи на юний вік і брак досвіду.

А для маркетологів буде така порада: під час навчання зверніть особливу увагу на менеджмент, електронну комерцію, сегментування ринку;  навчіться здійснювати розрахунки правильно , відповідно до формул, адже 70% роботи маркетолога полягає саме в цьому. А ще - ніколи не обмежуйте себе певними рамками, адже маркетинг – це саме та сфера, яка постійно виставляє нові вимоги, пристосовуючись до потреб часу. Це значить, що треба бути мобільним, швидко реагувати на вимоги сьогодення, постійно вчитися новому.

Щербина Аня, випускниця  коледжу 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар