У коледжі студенти старанно та наполегливо вивчають теоретичний та практичний матеріал, однак не завжди повністю усвідомлюють тонкощі своєї професійної діяльності, а особливо рівень відповідальності на майбутній посаді за обраною спеціальністю.
Для більш кращого розуміння майбутніми фахівцями особливостей своєї роботи, у коледжі постійно проводиться практичне навчання із залученням роботодавців, фахівців, випускників, а також систематично організовуються екскурсії на підприємства та здійснюється навчання на виробництві.
Відтак, зовсім нещодавно студенти спеціальності «Маркетинг» мали змогу провести практичне заняття з дисципліни «Ринкові дослідження» на сучасному підприємстві м. Херсону – ТОВ «Автопланета Плюс».
Для майбутніх фахівців подорож розпочалася з великої приймальної зали, де торговельні фахівці обслуговують покупців та можуть наглядно запропонувати їм ту чи іншу машину на будь-який смак, так як автомобілі знаходяться в самій будівлі підприємства.
Наші студенти змогли побачити на власні очі та відчути процес обслуговування і вишуканий сервіс даної фірми. Дехто зі студентів навіть не проґавив свій шанс і зміг перевірити якість автомобілів, сівши на сидіння машини за кермо. Не забувши при цьому зробити селфі та цікаві фотографії для своїх соціальних мереж. Та це був тільки початок знайомства з підприємством…
Далі студенти побували саме у тій частині підприємства, де народжуються нові креативні ідеї, моніториться ринок та проводяться співбесіди, наради і засідання. Це «серце» підприємства – офіс працівників ТОВ «Автопланета Плюс». Було дуже цікаво спостерігати за активною роботою маркетолога, розуміючи, що від його роботи залежить успіх та прибутковість підприємства.
Директорка з персоналу та маркетолог підприємства ознайомили майбутніх маркетологів із процесом торгівлі, технологією надання сервісних послуг, реалізацією маркетингового інструментарію, тонкощами роботи з клієнтами, стимулюванням продажу, таємницями вдалих співбесід при працевлаштуванні тощо.
В свою чергу, окрім отримання практичних знань, студенти мали змогу відчути себе працівниками такої великої компанії, у якій спостерігалась злагоджена робота колективу та затишна атмосфера. А це, в свою чергу, стимулює студентів до більш глибокого вивчення теоретичного і практичного матеріалу та до формування власних позитивних якостей, які так необхідні для роботи в команді.
Олеся Шевченко, студентка групи М-391
Ірина Яшина, викладач маркетингу
Херсонського кооперативного
економіко-правового фахового коледжу
Немає коментарів:
Дописати коментар