26 жовтня 2021

Трудове право для майбутніх рестораторів


Праця – найкращий шлях до того, щоб любити життя.
Е. Ронан

Більшість із здобувачів освіти мріють про престижну та високооплачувану роботу. Їх мрії втілюються в реальність, адже навчання у коледжі має практичну спрямованість, а отже кожне заняття допомагає оволодіти новими необхідними вміннями та навичками.

Ще В.Гюго говорив: «Праця в наш час – це велике право і великий обов’язок». Звичайно, кожен із нас має свободу вибору, як у професії так і в подальшій її реалізації.

Практичні аспекти працевлаштування, особливості дотримання трудових прав та обов’язків вивчали студенти 3 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» на занятті з дисципліни «Трудове право».

До практичного заняття долучилася менеджер з персоналу ресторану української кухні «Пан Атаман» Крамаренко Анастасія В’ячеславівна. Один із найвідоміших закладів Херсонщини має відмінну репутацію та велику клієнтську базу. Візитною карткою ресторану є колорит сучасної української культури.

Анастасія В’ячеславівна познайомила студентів із особливостями працевлаштування в їхньому закладі. Так, однією із умов є випробувальний термін в 1 місяць. Як на Вашу думку, з якою метою встановлюється випробувальний термін? Відповідь однозначна: роботодавець повинен бути на сто відсотків переконаний, що саме цей працівник може стати частиною команди і працювати на результат ресторану, фірми чи певної компанії.

Що ми зараз спостерігаємо на ринку праці? Є таке явище як плинність кадрів. Так, сучасна молодь шукає найкраще, а тому не є проблемою постійно змінювати місце роботи.

Проте, варто дослухатися поради від Овідія: «Працюйте, поки дозволяють сили і роки».


Під час спілкування, Анастасія В’ячеславівна наголосила на необхідності дотримання трудової дисципліни на робочому місці. Іноді молодь дозволяє запізнитися на заняття, на робочому місці запізнення – запросто можна кваліфікувати як прогул. Тому, ще навчаючись, майбутні ресторатори вже починають оволодівати навичками самодисципліни.

Всі ми прекрасно розуміємо, що працівник, який сумлінно виконує свої професійні обов’язки є запорукою успіху роботодавця. А завдання роботодавця постійно мотивувати персонал. Так, наприклад у «Пан Атаман» діє мотиваційний пакет, який дозволяє працівникам мати соціальні гарантії та удосконалювати свої практичні вміння та навички.

Також під час онлайн-зустрічі студенти ознайомилися із вимогами до сучасного працівника. Так, наприклад адміністратор залу повинен в деталях знати роботу бармена та офіціанта, розумітися на тонкощах робочого часу та часу відпочинку, графіків роботи.

Дійсно існує правило, що в будь якому випадку клієнт є правий, а тому працівники ресторану чи кафе з особливою відповідальністю відносяться до кожного клієнта. Команда працює на престиж закладу! А чи готові наші здобувачі освіти працювати в команді? Звичайно, так, адже злагоджена командна робота забезпечує набагато кращі результати ніж наодинці.

Майбутні ресторатори задоволені від спілкування, адже кожна така зустріч ще раз дає їм зрозуміти, що мрії у житті здійснюються, саме головне йти до їх реалізації маленькими кроками і не зупинятися на досягнутому.

Викладач В. А. Унчикова

Немає коментарів:

Дописати коментар