07 лютого 2022

МАРКЕТИНГ ТА ВІРУСИ


Попереджений - значить озброєний

Маркетологи – це фахівці, які постійно шукають, аналізують та доносять до споживача інформацію. А щоб донести інформацію, необхідно досконало нею володіти, у свій час Уїнстон Черчіль зазначив: «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Інформація у сучасному світі – це стратегічний ресурс. Нестача чи надлишок інформації, її спотворення чи викривлення може призвести до негативних наслідків.

На виховній годині на тему: «Все про віруси» маркетологи ділилися власними дослідженнями, які були досить актуальними, глибокими та змістовними.


Здобувачі освіти дослідили сутність вірусів, природу їх виникнення, розібралися з видами вірусів, симптомами зараження, негативними наслідками і, навіть, ділилися порадами як вберегтися від вірусів та не захворіти:
  • термічно обробляти продукти харчування;
  • уникати скупчення людей;
  • здоровий сон, водний баланс та фізичні вправи грають велику роль в укріпленні імунітету;
  • не варто забувати про дезінфекцію рук та носіння маски в місцях, де багато людей і не можливо дотримуватися соціальної дистанцію.
Тема здоров’я – це важлива тема для маркетологів, адже у політиці просування товарів і послуг дуже часто робиться акцент на раціональних мотивах, пріоритетними серед яких є мотиви збереження здоров’я. Останнім часом все більшої популярності набирають мотиви вирішення соціальних проблем. А пандемія, викликана Ковід 2019, стала однією з найгостріших соціальних проблем.

Наприклад, на самому початку пандемії досить популярною стала доставка товарів додому, що зумовило розробку маркетологами відповідної реклами. Розроблялися й інші види реклами, які позиціонували товари та фірми з урахуванням мотиву збереження здоров’я людей та вирішення соціальних проблем.


Закінчилася виховна година з побажаннями один одному бути здоровими і не хворіти, адже це на сьогодні найголовніше. Попереду ще багато досліджень на різні теми, адже маркетолог – це фахівець, який завжди на крок попереду, він володіє інформацією, розуміється на потребах, мотивах споживачів та знає як збільшити прибутковість бізнесу.

ХЕРСОНСЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ ЕКОНОМІКО-ПРАВОВИЙ
ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ – СТИМУЛ ДО РОЗВИТКУ

Студентка групи М391 Дар’я ПОПОВИЧ
Викладачка маркетингу Ірина ЯШИНА

Немає коментарів:

Дописати коментар