Останнім часом інформаційний простір
навколо сучасної молоді наповнився величезною
кількістю суспільних та
економічних термінів. У них повинна орієнтуватися кожна свідома та освічена людина, яка хоче іти у ногу із сьогоденням.
Серед них є і назви професій, що виникли не так давно,
але вже завоювали своє місце на ринку праці і є затребуваними у багатьох сферах
діяльності. І не дивно, бо час висуває нові вимоги, економіка країни потребує нових спеціалістів.
Відповіді на всі ці питання повною мірою
отримали глядачі пізнавально-розважального конкурсу «Креативний маркетолог», що
відбувся у стінах рідного навчального закладу 29 травня. І першу характеристику
фахівцю-маркетологу дають ведучі: «…має широкий
кругозір, розуміється на маркетингових дослідженнях, формує оптимальний
товарний асортимент, розробляє рекламну політику, стимулює збут». Виходить, що
діяльність маркетолога – це «двигун» будь-якої організації. Отже, організація буде успішною настільки,
наскільки безперебійно і досконало працюватиме її «двигун». А це важливо!
Конкурсна програма почалася зі
знайомства з командами, і вже з перших хвилин дружнього поєдинку глядачі змогли
оцінити не тільки творчий потенціал учасників гри, а і їх згуртованість та
командний дух. Та і назви команд були багатообіцяючими: «Парадоксальна
ситуація» та «Art-people».
У наступному конкурсі учасникам було
запропоновано виступити із домашнім завданням на тему: «Креативна реклама
спеціальності». Як відомо, реклама – рушійна сила торгівлі. І майбутні маркетологи довели, розуміються на її
тонкощах. А підхід до розкриття суті
реклами засвідчив, що молоді люди обрали свою спеціальність не випадково, що це
було зважене і продумане рішення. Порадував іскрометний гумор команди «Art-people» та вдумливий,
серйозний підхід до висвітлення сутності маркетингу команди «Парадоксальна
ситуація».
Сучасний маркетолог повинен бути не лише
фахівцем із маркетингу, а й психологом, і розуміти завдання, поставлені
керівником, та потреби споживачів навіть
за виразом обличчя, за рухом, за поведінкою. Саме таке вміння розуміти один
одного і працювати у команді демонстрували студенти у третьому конкурсі
«Професійна пантоміма». Один із учасників
мусив «показувати» професійне слово своїй команді, а та, у свою чергу,
повинна його розгадати якомога швидше. Глядачі аплодували, не шкодуючи долонь,
підтримували своїх улюбленців і …сміялися від душі, спостерігаючи за
артистичними та веселими спробами донести до членів команд доволі непрості з
точки зору пантоміми слова: страхування, ціна, товарообіг та інші.
Четвертий конкурс «Вікторина «Профі» давав можливість показати свої
знання з вивчених дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Основи
менеджменту», «Галузі споживчої кооперації», «Бухгалтерський облік». Команди повинні
були проаналізувати 25 слайдів із поданими визначеннями понять і з’ясувати, які терміни в них
зашифровані. Наприклад: «Усе, що пропонується на ринку з метою купівлі, продажу
та задовольняє потреби споживачів». Маркетологи миттєво дають відповідь – це «товар». Або «Період, протягом якого товар існує на
ринку від моменту його виведення на ринок до виходу з нього». І знову
блискавична відповідь – це «життєвий цикл товару». Учасники легко впоралися із
завданням, продемонструвавши знання вивчених дисциплін.
А останній конкурс під назвою
«Креативна відповідь» вимагав від команд творчої інтуїції та оригінальності мислення, бо потрібно було
закінчити вислови відомих маркетологів-професіоналів. Наприклад, Яніна
Іпохорська колись говорила: «Продавцю потрібен язик, а покупцю - очі».
Маркетологи повинні були відгадати останнє слово цього афоризму, або
запропонувати свій варіант. Було цікаво
спостерігати за роботою колективного розуму, тим більше, що глядачі теж
«включилися» у процес обдумування, обговорюючи варіанти відповідей між собою.
Майбутні маркетологи порадували, даючи абсолютно правильні відповіді, а деякі
запропоновані варіанти (слід зазначити з
гордістю!) були навіть оригінальнішими, дотепнішими, глибшими за цитати відомих людей.
Організатори конкурсної програми не
забули і про глядачів: надали їм
можливість дати вихід своїй енергії (а товарознавці та маркетологи люди дуже
емоційні), взявши участь у конкурсі для вболівальників.
Конкурсна програма визначила переможця:
ним стала команда «Art-people». А глядачі отримали купу позитивних вражень та
піднесений настрій. То чи варто за таких
обставин говорити про переможців і переможених?! Сподіваємося, що в
коледжі започатковано нову традицію – проводити професійні змагання серед
майбутніх маркетологів.
Немає коментарів:
Дописати коментар