11 червня 2014

Маркетологи ХКЕПК: погляд у майбутнє

Останнім часом інформаційний простір навколо сучасної молоді  наповнився  величезною  кількістю  суспільних та економічних термінів. У них повинна орієнтуватися кожна свідома та освічена  людина, яка хоче іти у ногу із сьогоденням. Серед  них  є і назви професій, що виникли не так давно, але вже завоювали своє місце на ринку праці і є затребуваними у багатьох сферах діяльності. І не дивно, бо час висуває нові вимоги, економіка країни  потребує нових спеціалістів.
 У 2013 році  дружна студентська родина Херсонського кооперативного економіко-правового  коледжу поповнилася представниками  нової спеціальності – маркетологами.  Ця професія вже завоювала певну популярність у суспільстві, такі спеціалісти необхідні сучасному  бізнесу. Але хто ж вони – маркетологи? Які якості та риси характеру повинен  мати представник цієї спеціальності?
Відповіді на всі ці питання повною мірою отримали глядачі пізнавально-розважального конкурсу «Креативний маркетолог», що відбувся у стінах рідного навчального закладу 29 травня. І першу характеристику фахівцю-маркетологу дають ведучі: «…має широкий  кругозір, розуміється на маркетингових дослідженнях, формує оптимальний товарний асортимент, розробляє рекламну політику, стимулює збут». Виходить, що діяльність маркетолога – це «двигун» будь-якої організації. Отже,  організація буде успішною настільки, наскільки безперебійно і досконало працюватиме її «двигун».  А це важливо!
Конкурсна програма почалася зі знайомства з командами, і вже з перших хвилин дружнього поєдинку глядачі змогли оцінити не тільки творчий потенціал учасників гри, а і їх згуртованість та командний дух. Та і назви команд були багатообіцяючими: «Парадоксальна ситуація» та «Art-people».  
У наступному конкурсі учасникам було запропоновано виступити із домашнім завданням на тему: «Креативна реклама спеціальності». Як відомо, реклама – рушійна сила торгівлі. І майбутні маркетологи довели, розуміються на її тонкощах.  А підхід до розкриття суті реклами засвідчив, що молоді люди обрали свою спеціальність не випадково, що це було зважене і продумане рішення. Порадував іскрометний гумор команди «Art-people» та вдумливий, серйозний підхід до висвітлення сутності маркетингу команди «Парадоксальна ситуація».
Сучасний маркетолог повинен бути не лише фахівцем із маркетингу, а й психологом, і розуміти завдання, поставлені керівником, та потреби споживачів  навіть за виразом обличчя, за рухом, за поведінкою. Саме таке вміння розуміти один одного і працювати у команді демонстрували студенти у третьому конкурсі «Професійна пантоміма». Один із учасників  мусив «показувати» професійне слово своїй команді, а та, у свою чергу, повинна його розгадати якомога швидше. Глядачі аплодували, не шкодуючи долонь, підтримували своїх улюбленців і …сміялися від душі, спостерігаючи за артистичними та веселими спробами донести до членів команд доволі непрості з точки зору пантоміми слова: страхування, ціна, товарообіг та інші.
Четвертий конкурс  «Вікторина «Профі» давав можливість показати свої знання з вивчених дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Основи менеджменту», «Галузі споживчої кооперації», «Бухгалтерський облік». Команди повинні були проаналізувати 25 слайдів із поданими визначеннями  понять і з’ясувати, які терміни в них зашифровані. Наприклад: «Усе, що пропонується на ринку з метою купівлі, продажу та задовольняє потреби споживачів». Маркетологи  миттєво дають   відповідь – це «товар».  Або «Період, протягом якого товар існує на ринку від моменту його виведення на ринок до виходу з нього». І знову блискавична відповідь – це «життєвий цикл товару». Учасники легко впоралися із завданням, продемонструвавши знання вивчених дисциплін.
А останній конкурс  під назвою  «Креативна відповідь» вимагав від команд творчої інтуїції та  оригінальності мислення, бо потрібно було закінчити вислови відомих маркетологів-професіоналів. Наприклад, Яніна Іпохорська колись говорила: «Продавцю потрібен язик, а покупцю - очі». Маркетологи повинні були відгадати останнє слово цього афоризму, або запропонувати свій варіант.  Було цікаво спостерігати за роботою колективного розуму, тим більше, що глядачі теж «включилися» у процес обдумування, обговорюючи варіанти відповідей між собою. Майбутні маркетологи порадували, даючи абсолютно правильні відповіді, а деякі запропоновані варіанти (слід зазначити  з гордістю!) були навіть оригінальнішими, дотепнішими, глибшими за  цитати відомих людей.
Організатори конкурсної програми не забули і про глядачів: надали  їм можливість дати вихід своїй енергії (а товарознавці та маркетологи люди дуже емоційні), взявши участь у конкурсі для вболівальників.

Конкурсна програма визначила переможця: ним стала команда «Art-people». А глядачі отримали купу позитивних вражень та піднесений  настрій. То чи варто за таких обставин говорити  про  переможців і переможених?! Сподіваємося, що в коледжі започатковано нову традицію – проводити професійні змагання серед майбутніх маркетологів.

Немає коментарів:

Дописати коментар