02 грудня 2016

Як гуртківці пізнавали маркетингові тонкощі в рекламі



 1 грудня відбулося засідання гуртка «Маркетинг-мікс», на якому студенти третього курсу  спеціальності «Маркетингова діяльність» ділилися досвідом та демонстрували студентам першого і другого курсів маркетингові знання та вміння зі складання рекламних звернень.

 Тепер новачки в маркетингу будуть знати, що у рекламі важливий не сам зміст, а психологічна дія на споживача, що спонукає до купівлі та формує його ставлення до товару, фірми.


 Щоб створити рекламу, спочатку потрібно дослідити  мотиви споживачів. Для забезпечення економічної та психологічної ефективності реклами необхідно  дотримуватися певної структури при її розробленні, складовими якої є: зачин, інформаційний блок, слоган, контактні дані, ехо-фраза.


 Після бурхливого обговорення окремих аспектів створення рекламного звернення, гуртківці за чашкою гарячого чаю та позитивного настрою визначилися з темою наступного засідання: «Як маркетологи дізнаються про те, що хоче споживач?» Отже, все тільки починається…

Члени гуртка «Маркетинг-мікс»

Немає коментарів:

Дописати коментар