21 жовтня 2019

Маркетингові дослідження ресторанного бізнесу


Кожній людині протягом дня надається 
не менше десяти можливостей змінити своє життя.
Успіх приходить до того, хто вміє їх використовувати.
Андре Моруа

Нещодавно маркетологи третього курсу на дисципліні «Ринкові дослідження» збирали маркетингову інформацію про найкращі заклади м. Херсону у сфері ресторанного бізнесу.


Цього разу вони відвідали кафе-клуб "Олд Стріт", де ознайомилися з різноманітними маркетинговими заходами закладу.

Адміністратор кафе-клубу ознайомила майбутніх маркетологів із історією створення та особливостями функціонування закладу, розкрила таємниці успіху на ринку та розповіла про підсистеми менеджменту і маркетингу на підприємстві.


Досліджуємо меню закладу

Маркетологам було чому навчитися, адже завдяки таким заняттям вони розуміють різницю між успішними та не зовсім успішними закладами ресторанної індустрії, які в умовах жорсткої конкуренції ледь тримаються «на плаву». Там, де застосовуються інструменти ефективного менеджменту та маркетингу, завжди є успіх. Зокрема, у кафе-клуб «Олд Стріт»  ефективно використовують стимулювання збуту продукції та напоїв, є власний сайт, застосовується зовнішня та внутрішня реклама. Заклад має власну концепцію, вишуканий та до дрібниць продуманий інтер’єр і екстер’єр, що безумовно запам’ятовується відвідувачам.


У клубі: зал, де є танцювальний майданчик, сцена та мультимедійний проектор, що використовується відвідувачами при різноманітних заходах: конференціях, семінарах, засіданнях

Цікаво студентам було почути про підхід керівництва при формуванні корпоративної культури, застосування мотиваційних засобів, проведення тренінгів серед персоналу, атестації, нарад та засідань, під час яких враховується думка кожного працівника перед прийняттям стратегічних та тактичних управлінських  рішень.


Зали кафе-клубу оздоблені різноманітними елементами декору

Як з’ясувалося,  ідеї щодо ведення ресторанного бізнесу, адміністрація закладу черпає з-за кордону.

Адміністраторка впевнено зазначила, що конкурентів у закладу небагато, адже концепція кафе-клубу відрізняється від інших, а за рахунок вдалого інтер'єру, меню з широким асортиментом страв і напоїв та ринкових цін, кафе-клуб має свій цільовий сегмент, який поки що залишається стабільно прихильним до закладу.


Бенкетний зал

Після занять на виробництві, майбутні маркетологи задумалися над відкриттям власного бізнесу, а дехто з них уже навіть сформував ідеї щодо концепції свого закладу у світі готельно-ресторанної індустрії.

Залишилося побажати лише успіхів – хтозна, можливо серед них є ті, хто стане лідером у цій справі, адже знання та вміння, набуті у коледжі, сприяють у  цьому.

Статтю підготувала: викладач Ірина Яшина

Немає коментарів:

Дописати коментар