29 жовтня 2015

Пізнаємо маркетингові тонкощі на виробництві

 Формування маркетингових знань та вмінь у студентів неможливе без практичного досвіду. 27 жовтня студенти спеціальності «Маркетингова діяльність» завітали до відділу маркетингу та збуту  ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод», який виготовляє та реалізує комбайни, поливну техніку, сівалки, обприскувачі, жниварки та іншу сільськогосподарську техніку.



 ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» - одне з найстаріших підприємств сільськогосподарського машинобудування, яке було засноване в 1887 році  як чавуноливарні майстерні, які згодом перейшли до випуску плугів, борін, сіялок та інших машин. З моменту заснування підприємство постійно розвивалося, переходячи до випуску більш складних машин - від плуга до сучасного зернозбирального комбайна.

 Продукція заводу затребувана не тільки в Україні, а й за кордоном. Протягом багатьох років ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» є надійним постачальником сільськогосподарської техніки в Росію, Польщу, Угорщину, Болгарію, Сербію, Чорногорію.

 Про тонкощі маркетингової діяльності ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» розповідав  директор  із маркетингу Чокас Сергій Віталійович. 


 Майбутнім маркетологам  було цікаво слухати, як на підприємстві реалізовуються ті питання, які вони вже теоретично засвоїли: 

  • які методи досліджень застосовують маркетологи та збутовики ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» при вивченні потреб споживачів?

  • яким чином здійснюється ціноутворення на підприємстві? 

  • які маркетингові комунікаційні заходи тут застосовуються? 

  • якими професійними якостями повинен володіти маркетолог, щоб бути успішним?  

  • з якими торговельними посередниками взаємодіє підприємство? 

 Зацікавив студентів й сам процес виробництва таких непростих товарів, а тому вони охоче відвідали основні цехи з виробництва сільськогосподарської техніки, де ознайомилися з асортиментом виготовленої продукції. 


 Відвідавши таке солідне підприємство, майбутні фахівці з маркетингової діяльності зробили висновки, що потрібно більш відповідально ставитися до навчання, адже маркетолог – це  не лише високооплачувана, а  й  цікава та багатогранна професія, яка потребує неординарного підходу.

Ірина   Яшина, викладач коледжу

Немає коментарів:

Дописати коментар