19 квітня 2017

Практичне заняття на підприємстві


 Будь-які знання є ефективними лише тоді, коли їх можна застосувати на практиці. Саме тому у коледжі постійно проводяться екскурсії до підприємств торгівлі, ресторанного обслуговування, фінансових установ, де студенти мають змогу не лише дізнатися про сучасні технології ведення бізнесу, а й отримати практичні навички в реальних умовах.



 Відтак, за практичним досвідом до гіпермаркету «Нова лінія» вирушили й студенти спеціальності «Маркетингова діяльність». Екскурсію проводили провідні фахівці відділу маркетингу підприємства, які ділилися практичним досвідом щодо ведення маркетингової та рекламної діяльності. Студентам показали як розміщують товари в торговельних залах, що користується попитом та ті, що не користується («мертвий товар»), згадуючи при цьому про такі фахові поняття як «крос-маркетинг», «бренд-бук» «внутрішня реклама», «зовнішня реклама», «слоган», «рекламне звернення» та ін.


 Важливо, що під час екскурсії студенти не лише отримали практичні знання з маркетингової та рекламної діяльності, а й з менеджменту. Менеджери гіпермаркету розповіли як здійснюється кадрова робота на підприємстві з підбору, відбору, навчання та адаптації персоналу, а також про мотиваційний інструментарій, що застосовують в кадровому управлінні. Теми з цих питань теоретично вже добре відомі студентам коледжу, однак цікаво було почути про їх практичне застосування у підприємницькій діяльності сучасних підприємств.

КОЛЕДЖ І ПРАКТИКА – ЦЕ НЕРОЗРИВНИЙ ТА БЕЗПЕРЕРВНИЙ ЗВ'ЯЗОК, ЩО ПЕРЕВІРЕНИЙ РОКАМИ!

Члени гуртка «Маркетинг-мікс»

Немає коментарів:

Дописати коментар