23 грудня 2020

Маркетингові інструменти в юридичному бізнесі та особливості оформлення правових документів


Професії юриста та маркетолога є найбільш затребуваними на ринку праці. Наш коледж готує фахівців не лише з хорошими знаннями, а й високим рівнем практичних навичок. Якісна підготовка майбутніх фахівців провадиться через низку заходів, пріоритетними серед яких є:
  • постійна співпраця з роботодавцями, 
  • використання інтерактивних методів навчання,
  • залучення студентів до виховної, гурткової та іншої позанавчальної роботи,
  • мотивування  студентів до проведення  власних досліджень, 
  • залучення майбутніх фахівців до публічного виступу та захисту особистої думки тощо.
Така робота здійснюється викладачами коледжу безперервно. Відтак, нещодавно відбулося спільне засідання клубу "Феміда" та гуртка "Маркетинг-мікс", на якому майбутні юристи та маркетологи активно обговорили особливості оформлення правових документів та просування юридичних послуг на ринку.

Майбутні юристи презентували важливість якісного оформлення правових документів, їх відповідність чинному законодавству, розповіли про зміст та види документації в юридичному бізнесі, а також розкрили таємниці ефективного документообігу в правовому просторі.


В свою чергу, маркетологи відзначили, що бути хорошим юристом  в умовах жорсткої конкуренції недостатньо, потрібно про себе заявити та постійно просувати послуги на ринку. Юридичний бізнес - це особливий вид бізнесу, адже зазвичай , до юристів звертаються люди, які опинилися у складних життєвих ситуаціях та потребують правового захисту, а тому, з точки зору маркетингу, саме потреби захисту, затишку та справедливості є ключовими у цьому бізнесі. Маркетологи розкрили специфіку просування юридичних послуг, при цьому особливий акцент зроблено на онлайн-просуванні.


В нинішніх умовах, що склалися у всьому світі, а саме: пандемією та локдауном,  інструменти онлайн-просування почали використовувати активніше у всіх сферах бізнесу. Також майбутні маркетологи  напередодні засідання провели власні дослідження у сфері юридичних послуг та охоче поділилися з присутніми цікавим  фактами.


Завершенням засідання стала гра, у якій усі учасники мали змогу уявити себе в ролі детектива, кмітливого спостерігача та просто людини-інтелектуала. Звісно, у гру охоче зіграли усі студенти, адже маркетологи та юристи - це фахівці, які постійно прагнуть до чогось нового та завжди готові отримати виклик і боротися за вдалий фініш, бо такі особисті якості як цілеспрямованість та рішучість є основними в їх майбутній кар'єрі.


Учасники засідання з вдячністю та веселим настроєм завершили свою зустріч з обіцянкою обов'язково зустрітися ще раз , адже такі різносторонні зустрічі надихають до саморозвитку та є джерелом додаткових фахових знань, бо добре коли ти не просто юрист, а юрист з маркетинговим підходом.

ХЕРСОНСЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ ЕКОНОМІКО-ПРАВОВИЙ
КОЛЕДЖ – МІСЦЕ ТВОГО УСПІХУ!

Статтю підготували Світлана Апазова та Ірина Яшина

Немає коментарів:

Опублікувати коментар