10 лютого 2022

МАРКЕТИНГ ТА ЗВИЧКИ


Звички - це спочатку павутина, а потім вже міцна мережа
Іспанське прислів'я

Чим мудрішою людина стає, тим більше вона розуміє як важливо цінувати здоров’я.

Людина на свій розсуд обирає, як вона хоче жити. Як зазначив відомий італійський вчений і художник Леонардо да Вінчі - «Воістину той, хто не цінує життя, той його не заслуговує». Важко не погодитись, цінувати здоров’я потрібно ще з молоду.

Нещодавно студенти спеціальності «Маркетинг» підготували матеріал про шкідливі та корисні звички людей. А на виховній годині продемонстрували власні дослідження. Тема звичок є досить актуальною для майбутніх маркетологів, адже вона стосується їх майбутньої діяльності.

За проведеними дослідженнями практично кожна людина має шкідливу звичку, а дехто і не одну: паління, надмірне вживання алкоголю, солодощів, ігроманія, переїдання, вживання заборонених речовин, шкідливої їжі, а є й ті, які з нами ще з дитинства - кусання нігтів (оніхофагія), скриготіння зубами (бруксизм), хрустіння кісточками, кусання губ та інші. Звісно, шкідливі звички негативно впливають на здоров’я людини, на її імідж та професійне зростання.


«Уміння продовжити життя – це, насамперед,
уміння не скоротити його»
А. Богомолець

Досліджуючи тренди нової споживацької поведінки в мережі Інтернет, майбутніми фахівцями було зясовано, що пандемія дуже вплинула на споживацькі звички.

Люди збільшили кількість покупок онлайн, почали активно споживати корисну їжу, оскільки пандемія змусила багатьох переглянути свій режим. Заборона відвідування спортзалів, обмеження руху вплинули на набір ваги у багатьох людей. Тому маркетологи активніше стали розробляти рекламу, яка робить акцент на корисних звичках


Активно долучаються люди до марафонів формування корисних звичок у соціальних мережах:


Активно пропагандується робота над формуванням корисних звичок по телебаченню у відомих телепередачах, зросла кількість блогерів, які пропагандують здорове харчування, а харчування у школах та дитсадках повністю змінено на корисну їжу.

У мережі інтернет досить популярними стали інфографіки про здоровий спосіб життя, звички успішних людей.


На виховній годині студенти ділилися порадами, які формують корисні звички людини:

  • Налаштовуватись на позитив;
  • Щоранку робити зарядку;
  • Щодня випивати склянку води;
  • Вставати за першим будильником;
  • Слідкувати за часом;
  • Частіше вживати фрукти і овочі;
  • Провітрювати приміщення тощо

Глибоко дослідивши тему споживацьких звичок, майбутні фахівці усвідомили наскільки важлива робота маркетолога у тому, щоб формувати корисні звички суспільства через такі маркетингові інструменти як реклама, паблік рілейшнз, особистий продаж, стимулювання збуту, формування товарного асортименту тощо. Адже, маркетинг – це створення нового, більш досконалого, що покращує якість життя та сприяє повному задоволенню потреб споживачів.

РАЗОМ З ХЕРСОНСЬКИМ КООПЕРАТИВНИМ ЕКОНОМІКО-ПРАВОВИМ ФАХОВИМ КОЛЕДЖЕМ ФОРМУЙ СВОЇ КОРИСНІ ЗВИЧКИ

Студентка групи М391 Ольга АРТЕМ’ЄВА
Викладачка маркетингу Ірина ЯШИНА

Немає коментарів:

Дописати коментар