Популярність, успішність, прибутковість ресторану, крім вдалого меню, майстерності і таланту шеф-кухаря, безпосередньо повʼязані з репутацією закладу, наявністю постійних клієнтів, гостей, які повертаються самі, приводять своїх знайомих і близьких. Загальна атмосфера місця, настрій, з яким люди приходять і йдуть з ресторану, залежать від компетентності, доброзичливості обслуговуючого персоналу. Створити і підтримувати бездоганний імідж готельно-ресторанного комплексу шляхом правильної організації робочого процесу- завдання адміністратора, або, як ще називають цю посаду, керуючого або менеджеру залу.
Освітньо-професійною програмою підготовки фахівців готельно-ресторанної справи передбачено вивчення дисципліни «Трудове право». На заняттях з цієї дисципліни студенти вивчають трудове законодавство, порядок прийняття на роботу, оформлення кадрової документації та ознайомлюються з переліком установ, які допомагають підібрати кадри.
З метою детального закріплення норма трудового права, для студентів групи Р-392 організовано екскурсію до Херсонського центру зайнятості.
Працівники даної установи щиро зустріли майбутніх випускників, а по суті вже майже спеціалістів. Спеціалісти центру зайнятості познайомили із послугами, що надає центр зайнятості. Особливо студентів вразив «банкомат вакансій», за допомогою якого, будь який заклад може розмістити потребу у фахівцях.
Далі майбутні фахівці ознайомилися із відділами роботи.
Потім, для студентів третього курсу відділення готельно-ресторанної справи запропонували взяти участь у фахових майстер-класах. Так, майбутні ресторатори визначали риси характеру на основі обраних фігур із запропонованих варіантів. Наприклад, перед вами фігури: прямокутник, квадрат, коло, трикутник, зігзаг. Що Ви оберете? Якщо обрали трикутник: Ви активний, цілеспрямований працівник, зігзаг: перед нами креативна, творча особистість тощо.
Особливу увагу приділили правильному складанню і ознайомленню з резюме, що є по суті візитною карткою кожного потенційного працівника. Студенти визначили час, який необхідний для перевірки резюме роботодавцем.
А як Ви думаєте? Варіанти були різні: 1 хв, 5 хв. Правильно: 7 сек. Це дуже малий проміжок часу, але цього вистачає роботодавцю, щоб зрозуміти потрібен даний працівник чи ні. Як виявилося, роботодавці відмічають на даний момент шаблонність резюме.
Деякою інновацією є випадки подачі відеорезюме, і як виявилося, роботодавці сприймають краще, ніж текстовий варіант.
Студенти активно приймали участь у обговореннях, розуміли важливість розглянутих питань.
Бажаємо кожному випускнику коледжу знайти себе і хорошу перспективну роботу! А коледж Вам звичайно в цьому допоможе!!!
Викладач: Вікторія Унчикова
Немає коментарів:
Дописати коментар