Нещодавно студенти спеціальності «Маркетингова діяльність» відвідали ПП «Наддніпряночка», де мали змогу ознайомитися з різноманітними маркетинговими тонкощами, які використовуються у практичній діяльності підприємства.
ПП «Наддніпряночка» - підприємство з багатим досвідом у поліграфії та видавничій діяльності. Потужна виробнича база - обладнання фірми HEIDELBERG (Німеччина) - дозволяє підприємству друкувати книжкову, журнальну, рекламно-іміджеву продукцію будь-якого рівня складності. Уже багато років видавництво є лауреатом Міжрегіональної спеціалізованої виставки-ярмарку «Книжковий салон».
Студенти готувалися до зустрічі ретельно: заздалегідь визначили коло питань, які їх особливо зацікавили при вивченні теорії з фахових дисциплін.
За «круглим столом» директор видавництва Олефіренко Ольга Василівна охоче ділилася власним досвідом ведення підприємницької діяльності з майбутніми фахівцями.
Маркетологи дізналися про те, як можна забезпечити конкурентні переваги на ринку поліграфічних послуг та перемогти у конкурентній боротьбі в сучасних умовах господарювання; як формується асортимент поліграфічних послуг; яка специфіка роботи з клієнтами; як розраховуються ціни залежно від тиражування поліграфічної продукції; які сучасні засоби найдоцільніше обирати при просуванні поліграфічних послуг на ринку та багато іншого.
І найголовніше: роботодавці надають перевагу тим фахівцям, які не лише вміють застосовувати маркетинг на практиці, а й можуть працювати з програмою «1С:Бухгалтерія». До речі, наші студенти-маркетологи вивчають на заняттях цю програму, адже коледж має її останню восьму версію. Майбутні фахівці з маркетингу ставили безліч професійних запитань директору підприємства, яка, незважаючи на комерційну таємницю, розкрила деякі секрети ведення успішного бізнесу, дала практичні поради і навіть запропонувала їм роботу після занять.
Ірина Яшина, Юлія Назарова – викладачі коледжу
Немає коментарів:
Дописати коментар