23 вересня 2019

Маркетингові фішки ведення юридичного бізнесу


“Справа не в ідеях. Справа в реалізації ідей “ 
Скотт Бєльський

Зараз все найчастіше люди бажають працювати на себе. Так і студенти коледжу чітко націлені відкривати власну справу.


Тому, організовано спільне засідання клубу правознавців «Феміда» із гуртком «Маркетинг-мікс» на тему: «Маркетингові фішки ведення юридичного бізнесу».


На початку заходу, майбутні юристи розповіли про специфіку ведення юридичного бізнесу в Херсоні. Учасники заходу обговорювали питання : які Ви знаєте юридичні фірми в м.Херсоні, яким чином дізналися про їх існування, за допомогою чого фірми рекламують свої послуги. Як виявилося, юристи, адвокати іноді майже взагалі не думають про рекламу і радіють постійним клієнтам. Маркетологи наголосили, що в бізнесі потрібно жити на перспективу, а реклама безпосередньо в цьому допоможе.


Наступним завданням для учасників заходу, стало опрацювання практичних ситуацій. Наприклад, уявіть собі, що Ви звертаєтеся на консультацію до юриста, а він не звертаючи увагу на Вас, просто зайнятий мобільним телефоном. Якою буде Ваша реакція? Звичайно, враховуючи велику конкуренцію в даній сфері, Ви оберете іншого юриста. Також, майбутні фахівці юристи і маркетологи обговорювали ситуації, якщо адвокат не знає правильної відповіді на поставлені запитання клієнтів, визначали шляхи як уникнути осуду клієнта щодо незнань певних питань. Наостанок, маркетологи прокоментували важливість такої якості  як стресостійкість, адже кожного клієнта, його проблему, потрібно прожити як свою.



Далі, студенти групи М-391 ознайомили майбутніх юристів із основними принципами ведення маркетингу. Особлива увага була приділена рекламі, комунікативним навичкам, інтер’єру.



Наприкінці, учасники заходу створювали модель власної юридичної фірми. Студенти придумували різноманітні назви, наприклад: «Богатир. Захистить Вас та Ваші права!», «Прайд», «АКЦП», «Справедливість» тощо. Розглядалися питання кількості працівників, їх оплати праці. Майже всі студенти наголосили на важливості виплати заохочень працівникам. Обговорювалися особливості проведення зустрічей із клієнтами, інтер’єр та способи реклами.


Учасники так вжилися в роль засновників фірм, що навіть не встигли отямитися, як захід підійшов до завершення. Майбутні юристи і маркетологи зрозуміли важливість кожної деталі для ведення бізнесу, що кожен клієнт, задоволений клієнт – є потенційною рекламою.

Студента групи П-491 Пацалай Аліна
Викладач В.А.Унчикова, І.М.Яшина

Немає коментарів:

Дописати коментар