14 вересня 2021

Кар'єра розпочинається з любові до обраного фаху


Насичений цікавими подіями тиждень практичного навчання вступу до фаху для студентів спеціальності "Маркетинг" завершився.

Майбутні фахівці з маркетингу на дисципліні "Навчальна практика. Вступ до фаху" знайомилися з базовими поняттями маркетингу, виконували творчі завдання, грали у ділові фахові ігри, зустрічалися з випускниками- маркетологами, вивчали практичний маркетинг на підприємствах.


Зокрема, цікавими були ігри "Два капітани", коли потрібно було за певними умовами здійснити відбір персоналу на свій корабель, а завдяки грі "Менеджер та підлеглий" студенти вчилися працювати в команді таким чином, щоб інші працівники не лише інформацію почули, але й зрозуміли.



Зустрічі з нашими випускниками Дудкіною Анастасією, яка працює у відділі комунікацій та зв'язків з громадськістю при Регіональному відділенні фонду державного майна України та Теленик Юлією, яка займає посаду мерчандайзера у ТОВ "Глобал Спірітс Європа" надихнули студентів до роздумів про організацію свого особистого часу таким чином, щоб займатися саморозвитком, формувати в собі вольові якості, працювати над власними рисами характеру, адже відповідальність, організованість, вміння бути стресостійким, не конфліктним - це те, що цінує кожен роботодавець.

Зрозуміли студенти й те, що наші випускники спеціальності "Маркетинг" - це універсальні фахівці, які навіть в умовах жорсткого локдауну були затребувані на різних посадах. Дехто з них працював навіть баристою, оскільки малювати на каві - це не лише хоббі, але й можливість заробітку, а маркетологи - творчі особистості, тож на ринку праці "поле" для суміщення хоббі і заробітку є широким.



Особливі незабутні враження майбутні маркетологи отримали від теплої зустрічі адміністрації та фахівців ТРЦ "Фабрика", які гостинно зустріли їх у стінах величезного торгівельно-розважального комплексу "Фабрика": комфортний проїзд транспортом "FABRIKA", пригощання різними видами кави та чаєм (на вибір студентів), екскурс в історію і, найголовніше, цікава та пізнавальна розповідь керівника про маркетингові особливості, про застосування соціального маркетингу, брендинг, рекламу, аромамаркетинг та інші маркетингові "фішки". Менеджер з реклами розповіла студентам про особливості рекламної діяльності, види та вартість. Наголосила на особистих якостях партнерів, з якими вона співпрацює, як важливо доводити справу до кінця, бути відповідальним за ту справу, яку тобі доручили.


Майбутні фахівці зрозуміли, що бути хорошим фахівцем - це любити ту справу, яку виконуєш, а усе, що робиться з любов'ю, обов'язково принесе хороший плід. Студенти щиро дякували за теплий та гостинний прийом адміністрації та фахівцям ТРЦ "Фабрика" @trcfabrika за ту справу, яку вони роблять з любов'ю для жителів м. Херсону та області.

Завершився тиждень практичного вступу до фаху круглим столом, за яким студенти, смакуючи теплим чаєм та солодощами, підвели підсумки, що потрібно гарно навчатися, саморозвиватися та завжди залишатися людяним у будь-якій ситуації.

Ірина Яшина,
голова циклової комісії
маркетингу
Херсонського кооперативного
економіко-правового
фахового коледжу

Немає коментарів:

Дописати коментар